Sklep internetowy działający pod adresem ksiegarnia.borgis.pl prowadzony jest przez firmę:
Borgis Sp. z o.o.,
02-798 Warszawa,
ul. Ekologiczna 8/103
wpisaną przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000038564, NIP 521-008-26-27.
Nr konta:
mbank
77 1140 2004 0000 3102 7852 4146
Adres do korespondencji i składania reklamacji:
Borgis Sp. z o.o.
ul. Ekologiczna 8 lok 103
(róg Mielczarskiego i Lisi Jar)
02-798 Warszawa
ksiegarnia@borgis.pl
ZAMÓWIENIA
- Sklep internetowy ksiegarnia.borgis.pl.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski oraz do wybranych krajów Unii Europejskiej.
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę ksiegarnia.borgis.pl
- Klient po złożeniu zamówienia otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.
- Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na wyraźne życzenie Klienta fakturę VAT.
- Sklep prowadzi subskrypcję, oferując Klientowi możliwość zapłacenia za wybrane książki przed ich premierą; w sytuacji skorzystania z subskrypcji Klient ma gwarancję zakupu w cenie przedpremierowej oraz zrealizowania wysyłki książki w ciągu trzech dni roboczych od daty jej premiery.
REALIZACJA
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- w chwili wpływu należności na konto Księgarni – przy zamówieniach płatnych przelewem (brak wpływu należności przez okres 5 dni spowoduje anulowanie zamówienia),
- w przypadku płatności za pomocą karty płatniczej termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji.
- Klient, który nie odbierze przesyłki uprzednio opłaconej przelewem, może otrzymać ją ponownie po opłaceniu kosztu ponownej dostawy (wpłata na konto Księgarni).
- Zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (art. 10 b ust. 5) od 1 stycznia 2020 roku Sprzedawca może wystawić fakturę do paragonu fiskalnego wyłącznie w sytuacji, gdy na paragonie znajduje się numer NIP Klienta. Klient w momencie dokonywania zakupu ma obowiązek zadeklarować, że nabywa produkt jako podatnik VAT, co wiąże się z obowiązkiem podania numeru NIP – w takiej sytuacji Sprzedawca nie rejestruje zakupu na kasie rejestrującej, tylko wystawia fakturę VAT.
ZWROTY I REKLAMACJE
- Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki, składając stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia
- Zwracany towar wraz dowodem sprzedaży należy dostarczyć do Księgarni na własny koszt.
- Klient odpowiedzialny jest za prawidłowe zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniami powstałymi w trakcie transportu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub oznak korzystania z książki/książek zwrot nie zostanie przyjęty.
- Księgarnia gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone wyłącznie na podane przez Klienta konto. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę, którą została dokonana płatność.
- Jeżeli w otrzymanym towarze Klient znajdzie wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić reklamację do Księgarni.
- Księgarnia ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacyjnego.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela.
- W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. W razie zwrotu towarów niezgodnych z zamówieniem bądź wadliwych, tj. wysłania źle skompletowanego zamówienia, wadliwej książki – koszty wymiany ponosi Księgarnia, zaś Klient otrzyma produkt niewadliwy. Jeśli wymiana książki będzie niemożliwa, Klient otrzyma zwrot równowartości ceny produktu oraz kosztu dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone wyłącznie na podane przez Klienta konto. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę, którą dokonano płatności.
- Zwroty i reklamacje powinny być kierowane na podany w danych kontaktowych adres.
- Klient został poinformowany, że opisy znajdujące się przy książkach pochodzą od Wydawcy i że Księgarnia nie ma żadnego wpływu na ich treść.
- Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za ww. treść opisów i nie mogą one być przyczyną reklamacji oraz zwrotów.